آموزش نصب کرکره برقی با موتور توبولار

آموزش نحوه ی صحیح نصب کرکره برقی با موتور توبولار

با توجه به فیلم آموزشی زیر میتوانید مراحل نصب کرکره برقی را بیاموزید.البته در نظر داشته باشید این فیلم برای موتور های توبولار است.در صورتی که موتور کرکره از نوع موتور های ساید باشد، روش نصب متفاوت است.
موتور های ساید نسبت به موتورهاب توبولار به طور کلی مقرون به صرفه تر اند.با در نظر گرفتن این نکته زمانی میبایست از موتور های توبولار استفاده کرد که جای نصب موتور ساید موجود نباشد.همچنین زمانیکه زیبایی کار تمام شده برایمان مهم باشد نوع موتور کرکره برقی باید توبولار باشد.

کرکره برقی بیشتر از 10 سال است که در ایران رواج پیدا کرده است.اما روش های نصب در ایران ابتدایی مانده اند.استفاده از جوش به جای پیچ،عدم استفاده از کلیه ی لوازم جانبی کرکره برقی مانند حلقه های صداگیر و … از مشکلات نصب کرکره برقی هستند.معمولا این موارد توسط نصابها رعایت نمیگردد که باعث میشود رضایت مشتریان از کار تمام شده پایین باشد.

در ایران عموماً کرکره برقی را با استحکام و ایمینی پایین میشناسند.در صورتیکه نصب اصولی کرکره این دو مورد مهم را تامین می کند.فروشگاه ما با ارائه ی انواع آموزش ها میکوشد تا در اعتلای کیفیت نصب کرکره های برقی گامی کوچک را بردارد.ما را در آپارات دنبال کنید.

 

 

 

 

فروشگاه اینترنتی 220
درباره ما
ارسال دیدگاه